niedziela, 2 marca 2014

Hej! Co tam ? U mnie nudno a że długo mnie nie było postanowiłam dodać jakiegoś posta. Chcecie pograć w wykreślanke z MSP ? Tylko np. z moviestar moją i julu albo jeszcze waszymi moviestar ... jeśli tak wysyłajcie zdjęcia waszych movie na  naszego e-maila  === >   oficjalnemsp@onet.pl 
Jak będzie za dużo zdj. to oczywiście będą wszystkie tylko np. w 2/3 wykreślankach. ;)
                                                  INFO 
Ja i Jula robimy tła n fb więc jak coś to piszcie też na e-maila z czym chcecie i jeśli z jakimiś konkretnymi zdjęciami to wysyłajcie też zdjęcia w załączniku :)



                                        A tu macie zdjęcia mojej moviestarki ♥
                                             która jest  ZAJEBIASZCZA  :D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz