piątek, 7 lutego 2014

 Hej! Wiem nie było mnie ... ale miałam powody nie zdradzę ich bo jest  to moja sprawa prywatna  ale bardzo przepraszam za moją nie obecność na blogu. Wiecie o tym, że was kocham ♥♥♥

       Mam pytanko kto chce dedyk mam do rozdania kilka a właściwie 6
  •  3 z moją laską
  • 3 z dziewczyną Juli
  • Robię też tła na fb ... nie zawsze wychodzą ale są spoko

                                      A to zdj. przykładowego tła na fb .....  




 Za kilka dni , tygodni gdy zbiorę 10 lvl. na kącie którego nie zdradziłam bo mam już 8 a za chwilę czyli jakieś 2-3 dni 9lvl. podam nazwę tego konta ;)


Mam też prośbę  wejdźcie na bloga mojej kol. http://msp-oczami-innych.blogspot.com/
UWAGA ! Na blogu konkurs do wygrania
  • 1 miejsce : Vip na tydzień chyba i występowanie w  filmach mojej kol.
  • 2 miejsce : 3 prezenty z lż 20 filmów
  • 3 miejsce : 1 prezent z lż ogl 10 filmów


♥♥♥ Kocham was i dziękuje ♥♥♥
                  #Wiku$

                                         



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz